2011/06/01
Portal branży budowlanej

2011/06/01

Maszyny

BH-Ruda: Wozidło w trudnych warunkach osiągnęło 10,6 l/h

Kolejne testy wozidła przegubowego Bell potwierdzają jego znakomite osiągi, a przede wszystkim minimalne zużycie paliwa.

Niskie zużycie paliwa w testowanym modelu B30D to zasługa dobrze zestrojonej automatycznej skrzyni biegów ZF’a oraz zastosowaniu mniejszego niż u konkurencji silnika-w tym modelu pracuje Mercedes Benz OM926LA o pojemności 7,2 litra i mocy 322KM.

Zastosowanie silnika o mniejszej pojemności, wcale nie oznacza mniejszej mocy. Wozidło B30 waży 18,690kg, gdzie masa porównywalnych wozideł konkurencji jest od 4 do 10ton większa! Wozidła te potrzebują silników o większych pojemnościach – stąd – większy apetyt na paliwo.

W wozidłach Bella, skrzynkowa konstrukcja stalowa ramy nośnej została wykonana z wysoko wytrzymałej stali, zamiast odlewu, co pozwoliło obniżyć masę konstrukcji o 40%.

To wszystko sprawia, że wozidło Bell mało pali i dodatkowo cechuje się niskim zużyciem opon – ciężar konstrukcji stawia go na miejscu lidera jeżeli chodzi o indeks nacisku na grunt.

Testy demonstracyjne wozideł za każdym razem potwierdzają niższe zużycie paliwa od 10 do 40% w zależności od warunków i konkurencji.

Biorąc pod uwagę, iż koszt paliwa stanowi ok. 60% dziennych kosztów operacyjnych wozidło Bell zdaje się być doskonałym ekonomicznym wyborem.

Biuro Handlowe Ruda zapewnia profesjonalny serwis wozideł Bell, sprzedaż nowych wozideł oraz wozideł po generalnym remoncie z 12 miesięczną gwarancją bez limitu motogodzin!

   

Możesz dopisać komentarz.


*
Dodano w kategorii: Maszyny.
Słowa kluczowe: , ,
Zmiana wpisu:

 

SKOCZ DO GÓRY

Witryny Wydawnictwa TruckAuto.pl: portal branży transportowej Truck auto.pl, portal branży budowlanej Motobudowa, portal dla przewoźnika drogowego eprzewoznik.pl


Witryna zbudowana w WordPress przez Tadeusza Meszko