2011/05/23
Portal branży budowlanej

2011/05/23

Aktualności

Mercedes-Benz: Gama vanów z napędem na cztery koła

Na każdą pogodę i każdą nawierzchnię – szeroka gama wielkopojemnych modeli Mercedes-Benz z napędem na cztery koła obejmuje zarówno komfortowe vany, jak i solidne samochody dostawcze.

Twardy Vito 4×4, wszechstronny Sprinter 4×4, niezniszczalny Vario 4×4 i elegancki Viano 4Matic – każdy z wielkopojemnych modeli Mercedes-Benz oferowany jest z napędem na cztery koła. Różnorodność rozstawów osi i wysokości dachu, dopuszczalnych mas całkowitych, silników oraz skrzyń biegów owocuje imponującą, trzycyfrową liczbą dostępnych wersji. Co łączy każdy z modeli? Doskonała trakcja i pewne prowadzenie na nieutwardzonych nawierzchniach, połączone z komfortem jazdy na poziomie oferowanym przez modele z napędem na koła tylnej osi.

Viano 4MATIC: napęd na wszystkie koła w eleganckiej formie
Viano 4MATIC to propozycja dla biznesmenów, rodzin i turystów. Czy to przemyślany Viano Ambietne, gustowny Viano Trend, żywiołowy Viano Fun, czy może kempingowy Viano Marco Polo, każdy z nich dysponuje napędem na cztery koła, zapewniającym pokłady trakcji i maksymalną wygodę obsługi. Elektroniczny system trakcji 4ETS współpracuje tu z uzbrojonym w pakiet BlueEfficiency turbodieslem CDI o mocy 100 kW (136 KM) lub 120 kW (163 KM) oraz automatyczną skrzynią biegów. Bez względu na rodzaj nawierzchni i dystans do pokonania, kierowcy pozostaje tylko wcisnąć pedał gazu i… skupić sie na drodze.

Vito 4×4: twardziel z napędem na cztery koła

Technologia z Viano, a inny typ samochodu – oblicze Vito 4×4 emanuje odpornością. To idealny wybór dla handlowców, techników serwisowych czy kurierów. Stworzone do pracy, Vito 4×4 jest zwrotne, oszczędne i pewne w każdej sytuacji. Dba o to elektroniczny system trakcji 4ETS oraz turbodiesel CDI, współpracujący z przekładnią automatyczną.

Sprinter 4×4: napęd na wszystkie koła w wielu odsłonach
Również Sprinter 4×4 korzysta z pomocy sprawdzonego, elektronicznego systemu trakcji 4ETS, automatycznie rozdzielającego moment obrotowy między osiami. Kierowca dysponuje jednak dodatkowymi funkcjami, na przykład możliwością zdalnej aktywacji napędu na wszystkie koła za pomocą przycisku na desce rozdzielczej. Model dostępny jest również ze skrzynią rozdzielczą z reduktorem, pozwalającą na pokonanie najcięższych przeszkód. Poza ekonomicznymi jednostkami czterocylindrowymi, Sprinter 4×4 występuje z mocnym turbodieslem V6 o mocy 140 kW (190 KM). Wytwarza on imponujący, maksymalny moment obrotowy równy 440 Nm. Dopasowaniu do potrzeb klienta sprzyjają dwie wersje dopuszczalnej masy całkowitej oraz wiele odmian nadwozia i podwozia.

Vario 4×4: koń pociągowy z napędem na wszystkie koła
Wielkopojemny Mercedes-Benz Vario to unikalna synteza elementów samochodu dostawczego i ciężarowego Bliskie pokrewieństwo konstrukcji nadwozia i układu napędowego z pojazdami ciężarowymi pozwoliły osiągnąć mu w ciągu ubiegłej dekady status legendy. Dzięki swojej odporności, Vario z permanentnym napędem na cztery koła i blokadami mechanizmów różnicowych zdolny jest do pokonania najtrudniejszych wyzwań. Przedsiębiorstwa budowlane, drzewne i inni wymagający użytkownicy docenią zdolności przewozowe modelu w trudnym terenie.

   

Możesz dopisać komentarz.


*
Dodano w kategorii: Aktualności.
Zmiana wpisu:

 

SKOCZ DO GÓRY

Witryny Wydawnictwa TruckAuto.pl: portal branży transportowej Truck auto.pl, portal branży budowlanej Motobudowa, portal dla przewoźnika drogowego eprzewoznik.pl


Witryna zbudowana w WordPress przez Tadeusza Meszko